قوانین و مقررات


کاربر گرامی، لطفاً موارد زیر را جهت استفاده مناسب از خدمات فروشگاه اینترنتی به دقت مطالعه نمایید.

مراحل ثبت سفارش و خرید

  • - مشتریان در هنگام ثبت سفارش می بایست اطلاعات خود را دقیق وارد فرم سفارش نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند .همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر ارائه نماید. همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد.

    2کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت فروشگاه به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور سیستمی از طریق ایمیل، در پروسه بررسی قرار میگیرند. . اگر برای خریدهای سازمانی و امور حسابداری به فاکتور رسمی و مهرشده نیاز دارید، لطفا در زمان ثبت سفارش، این مورد را در قسمت توضیحات بنویسید تا فاکتور را همراه کالا برای شما ارسال کنیم.

    به‌دلیل تغییر موجودیِ اجناس، در شرایطی که کالایی که خریده‌اید موجود نباشد، با شما تماس گرفته خواهد شد و به صلاح دید شما کالا جایگزین می‌شود یا وجه شما تا حداکثر 72 ساعت کاری بعد، به حساب اعلام‌شده از طرف شما که تراکنش پرداخت با آن کارت یا حساب بوده، بازگردانده خواهد شد.

    4 انصراف مشتری از خرید ،زمانی که محصول بسته بندی و ارسال شده باشد ممکن نمی باشد.

    5 در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت فروشگاه(نوسانات شدید ارز)، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه محفوظ است. بدیهی است فروشگاه در اسرع وقت وجه دریافتی را به پرداخت کننده طی ۲۴ الی 72 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری(اعلام شده از سوی مشتری از طریق ایمیل یا سایر راههای ارتباطی و صرفا اعلام کتبی) واریز و عودت می‌نماید و مشتری با خرید از سایت فروشگاه از این امر و کلیه قوانین آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

    6 لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای در زمان فروش ویژه یا جشنواره که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد رهگیری نهایی تکمیل سفارش خود را از طریق ایمیل دریافت کنند و بدیهی است که فروشگاه هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است یا پروسه سفارش تکمیل نشده و تکمیل وجه نشده ، ندارد.

    7- همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

حق مالکیت مادی و معنوی

کلیه محتوای سایت صرفاً متعلق به فروشگاه بوده و هرگونه کپی برداری و استفاده شخصی یا تجاری از آن بدون کسب مجوز مکتوب از فروشگاه، غیر مجاز و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

تعاریف

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات مجموعه دارنیال اقدام کند.

همچنین از آنجا که مجموعه دارنیال یک وب‌سایت آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک، مشتری یا مصرف کننده فردی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

تعریف فروشنده

مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده مجموعه دارنیال است.

فاکتور کالاهایی در سایت عرضه می‌شود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال می‌شود.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات مجموعه دارنیال استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به مجموعه دارنیال ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که مجموعه دارنیال به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد مجموعه دارنیال برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه مجموعه دارنیال را در پروفایل خود لغو کنند.

همچنین ممکن است مجموعه دارنیال  برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.

کاربران و مشتریان هم برای استفاده یا خرید از وب سایت شما باید قوانین و مقرراتی را رعایت کنند.

  • کاربران متعهد می‌شوند که طبق قوانین جمهوری اسلامی عمل کنند
  • در صورت مشاهده پیام‌های توهین آمیز یا فعالیت مشکوک، حساب کاربر مسدود می‌شود.
  • کاربران حق ندارند اطلاعات اشتباه و گمراه کننده در وب سایت شما منتشر کنند
  • برای ثبت نام باید اطلاعات تماس و هویتی خودشان را به درستی وارد کنند.

قوانین عمومی



مجموعه دارنیال خودش را متعهد به قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده می داند و براین اساس ما از کاربران انتظار داریم متعهد به قوانین مرتبط با کاربر باشند.

در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها تغییری ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

در مواردی که امکان اضافه کردن آنلاین متن روی ناحیه ای مشخص از طرح توسط کاربر وجود دارد ممکن است طرح نهایی تایید شده توسط کاربر نیاز به مقدار کمی ویرایش مکان متن، جهت مطلوب سازی ظاهر طرح نهایی داشته باشد، لذا این ویرایش به صورت رایگان توسط مجموعه انجام می شود.

در ماه های پایانی سال به علت حجم بالای سفارشات امکان تاخیر در زمان تحویل وجود دارد.

قیمت گذاری : در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏ اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، ‏چاپ دارنیال‏ موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود و باقیمانده وجه متناسب با مقدار آن به حساب مشتری واریز یا به صورت شارژ سیم کارت همراه به شماره مذکور در سایت واریز می شود .

خسارت در حمل و نقل : با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و چاپ دارنیال‏ تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری ، خسارت را جبران می‌‏کند. آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 2 روز کاری پس از تحویل سفارش به ‏چاپ دارنیال‏ اطلاع داده شود.

قوانین و مقررات چاپ سابلیمیشن

·        در هنگام ثبت سفارش ها بخصوص تیشرت ها و سویشرت ها به دقت به سایز ها و اندازه ها دقت نمایید. عواقب بی توجهی به سایز ها بر عهده سفارش دهنده می باشد.

·        در خصوص هر محصول توضیحات کامل و کافی داده شده است و پس از سفارش مشتری نمی تواند ادعای بی اطلاعی از میزان آگاهی بدهد. لذا توصیه ما به شما کاربران عزیز این است که با نهایت دقت متن های مندرج در مجموعه دارنیال را مطالعه کنید.

·        عکس محصولاتی که در سایت وجود دارد ممکن است به دلیل اینکه روی جنس های مختلفی چاپ می شود با محصولی که دریافت می نمائید از نظر رنگ ( حدود 10 تا 20 درصد اختلاف رنگ چاپی با نمایشگر گوشی یا کامپیوتری که مشاهده می کنید )و یا جزئیات دیگر مقدار کمی متفاوت باشد و دقیقا آن رنگی که می بینید نباشد. همچنین سالانه به دلیل تعویض قطعات دستگاه مقداری تغییر رنگ برای طرح های سفارشی (مناسبتی ها و ... ) وجود دارد.

·        در چاپ های سابلیمیشن عکس مورد نظر شما بصورت عرفی به چاپ می رسد و در صورت تمایل در محدوده خاصی حتما باید آن محدوده را مشخص کنید.

·        سفارش های آنلاین بر روی سایت با مشخصاتی که در سایت بیان شده است برای سفارش دهنده چاپ می شود نه با آن ویژه گی هایی که سفارش دهنده آن را بیان و مشخص می کند.

·        فایل های ارسالی شما بدون هیچ گونه تغییر و ویرایشی چاپ می شود. در صورتیکه عکس های ارسالی شما از کیفیت و وضوح خوبی برخوردار نباشد مجموعه هیچ گونه مسئولیتی در خصوص عدم کیفیت محصولات چاپ شده نخواهد داشت. توصیه ما این است که عکس ها با کیفیت و مطابق با قوانین فایل های ارسالی در مجموعه دارنیال فرستاده شود.

·        در بعضی از سفارشات ممکن است به دلیل کم بودن وضوح عکس ارسالی از طرف مشتری یا اجرای تصاویر با جزئیات بالا روی سفارشات با سایز کوچک ، جزئیات از کیفیت کمی برخوردار شوند لذا بهتر است قبل

·         شرایط فایل ارسالی:   لطفا فایل ها وتصاویر خود را جهت تسریع کار با فرمت عکس و با کیفیت بالا ارسال بفرمایید.(چنانچه خود عکاسی می کنید در مورد نور پردازی دقت بیشتری داشته باشید،اگر در آتلیه عکس گرفته اید از آتلیه بخواهید عکسرا برایتان ارسال کند.) چنانچه فایل ارسالی شما بصورت لایه باز باشد یا به اصطلاح قابل تغییر باشد و یا با فرمت های تخصصی نرم افزارهایی گرافیکی همچون illustrator ،  coreldraw و یا فتوشاپ ارسال شود امکان جابجایی لایه ها و یا تغییر رنگ و یا هرمشکلی وجود دارد که عواقب این کار به عهده سفارش دهنده می باشد.

·        در زمان چاپ سفارش تیراژ بالا اگر نسبت به کیفیت سفارش خود و یا میزان تلورانس رنگی عکس خود بسیار حساس می باشید ، قبل از چاپ نهایی تیراژ بالا ابتدا یک نسخه آزمایشی سفارش دهید و در صورت تایید میزان کیفیت و تلورانس رنگی آنگاه اقدام به سفارش در تیراژ بالا کنید. در غیر اینصورت مجموعه دارنیال هیچ گونه مسئولیتی در قبال حجم بالای تیراژ نخواهد داشت.

·        برای شستشوی تیشرت هایی که به روش لیبلی چاپ می شوند دقت شود که تا ۲ هفته پس از چاپ تیشرت را نشورید و پس از گذشت این زمان در صورت تمایل به شستن ، تیشرت را برعکس کنید و سپس با دست و آب سرد نسبت به شستن تیشرت ها اقدام نمایید.

 

شرایط گارانتی چاپ مجموعه

در مجموعه دارنیال تمام تمرکز و اولویت ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد و ما بر این باور هستیم که نهایت دقت، تحویل به موقع و بی نقص بودن سفارشات شما می تواند در جذب سایر مشتریان کمک شایانی نماید. با این حال بروز خطا و اشتباه در هرکاری امکان پذیر می باشد بخصوص در مشاغل خدماتی که بروز خطا از ناحیه ما امری اجتناب ناپذیر است.ما همواره آماده هستیم که اگر ایراد و اشتباهی از ناحیه ما سربزند درصدد جبران آن بربیایم و به اصلاح آن بپردازیم و تلاش ما بر این است که این خطاها مجدد برای سفارشات دیگر پیش نیاید. ما شرایط گارانتی موجود در سایت دارنیال را براساس جلب رضایت مشتریان تنظیم کرده ایم.

نکاتی در خصوص شرایط پیش از چاپ

 ما در مجموعه ی چاپ دارنیال نهایت تلاش خود را انجام می دهیم که فایل های ارسالی شما با نهایت دقت و کیفیت به چاپ برسد. ما با  بکار گیری از متخصصین حرفه در حوزه چاپ و طراحی و با استفاده از نرم افزارهای مخصوص در این حوزه سفارشات ارسالی شما را با دقت مورد بررسی قرار می دهیم و هنگام بروز هر مشکل و ایرادی اگر قابل جبران باشد مشکل آن را رفع میکنیم و اگر مشکل و نقص عمده ای داشت مجدد آن را در اختیار شما قرار میدهیم تا شما فایل خودتان را اصلاح کنید و مجددا در اختیار ما قرار بدهید چراکه بروز خطا و اشتباه در فایل های سفارشی شما امکان دارد سفارشات شما به نحو احسن به چاپ نرسد.

مهمترین فاکتور در یک چاپ استاندارد وجود یک فایل بی عیب و نقص می باشد.

خواهشمندیم قبل از ثبت سفارش موارد زیر را مطالعه نمائید.

·       در تمامی کارهای چاپی ۱۵ درصد اختلاف رنگی از مانیتور تا مرحله چاپ طبیعی می باشد.

·       تمام برش ها بر اساس سایزهای درخواستی در فرم سفارش می باشد و پس از برش، کنسل کردن و یا تغییر دادن سایز امکان پذیر نمی باشد.

·       تغییر دادن فایل سفارش تا زمانی ممکن می باشد که سفارش شما به مرحله چاپ نرفته باشد در غیر این صورت امکان تغییر فایل سفارش امکان پذیر نمی باشد.مهلت تغییر فایل سفارش خود از زمان پراخت، به مدت ۳۰ دقیقه می باشد لذا خواهشمندیم هرگونه اصلاح و تغییر سفارش خود تا قبل از ۳۰ دقیقه انجام بدهید.

·       تا حد امکان فایل های ارسالی بصورت jpg و یا PDF با رزولوشن ۳۰۰ dpi باشد و درصورت وجود رزولوشن پایین تر کارهای چاپی شما با افت کیفیت همراه خواهد شد. و درصورت ارسال فایل لایه باز امکان بروز خطا در لایه های فایل ، روشنایی و تیره گی فایل ، تغییر فونت و تغییر رنگ سفارش وجود دارد ، مجموعه دارنیال در این موارد هیچگونه مسئولیتی را برعهده نمی گیرد.

·       در تمامی کارهای چاپی خطای برش امری اجتناب ناپذیر است بطوری که در اندازه های بیان شده حدود 2 سانتی متر یا کمتر هست.

·       چنانچه فایل های ارسالی بصورت   RGB (مخصوص چاپ روی کاغذ ) باشد مسئولیت رنگ ها کاملا بر عهده شما می باشد. ( فرمت رنگ برای چاپ لباس cmyk می باشد )

توجه:

مشتریان که حضوری به نمایندگی مراجعه می کنند موظف به دریافت کار و چک کردن آنها در مجموعه مجموعه دارنیال می باشند و اگر درخواست ارسال کار را داشته باشند و یا فردی را که از جزیات کار اطلاع ندارد برای دریافت سفارش بفرستند، در صورت وجود هرگونه مشکل در کارهای چاپی مشتری موظف است تمام سفارش خود را ( تمام و کمال و بدون کسری ) برای شرکت و بخش گارانتی ارسال نماید و طرفی مجموعه موظف به تجدید چاپ و برطرف کردن مشکل چاپی می باشد. اما این امر مستلزم ارسال کارها به مجموعه و بررسی توسط واحد فنی می باشد و طبیعتا هزینه ارسال کارها تا مجموعه و پس از چاپ مجدد ارسال برای مشتری به عهده خود مشتری می باشد.

چاپ سابلیمیشن: شامل ( انواع پوشاک ، شال ، پرچم ، ماگ )

قوانین و مقررات چاپ سابلیمیشن

·        در هنگام ثبت سفارش ها بخصوص تیشرت ها و سویشرت ها به دقت به سایز ها و اندازه ها دقت نمایید. عواقب بی توجهی به سایز ها بر عهده سفارش دهنده می باشد.

·        در خصوص هر محصول توضیحات کامل و کافی داده شده است و پس از سفارش مشتری نمی تواند ادعای بی اطلاعی از میزان آگاهی بدهد. لذا توصیه ما به شما کاربران عزیز این است که با نهایت دقت متن های مندرج در مجموعه دارنیال را مطالعه کنید.

·        عکس محصولاتی که در سایت وجود دارد ممکن است به دلیل اینکه روی جنس های مختلفی چاپ می شود با محصولی که دریافت می نمائید از نظر رنگ ( حدود 10 تا 20 درصد اختلاف رنگ چاپی با نمایشگر گوشی یا کامپیوتری که مشاهده می کنید )و یا جزئیات دیگر مقدار کمی متفاوت باشد و دقیقا آن رنگی که می بینید نباشد. همچنین سالانه به دلیل تعویض قطعات دستگاه مقداری تغییر رنگ برای طرح های سفارشی (مناسبتی ها و ... ) وجود دارد.

·        در چاپ های سابلیمیشن عکس مورد نظر شما بصورت عرفی به چاپ می رسد و در صورت تمایل در محدوده خاصی حتما باید آن محدوده را مشخص کنید.

·        سفارش های آنلاین بر روی سایت با مشخصاتی که در سایت بیان شده است برای سفارش دهنده چاپ می شود نه با آن ویژه گی هایی که سفارش دهنده آن را بیان و مشخص می کند.

·        فایل های ارسالی شما بدون هیچ گونه تغییر و ویرایشی چاپ می شود. در صورتیکه عکس های ارسالی شما از کیفیت و وضوح خوبی برخوردار نباشد مجموعه هیچ گونه مسئولیتی در خصوص عدم کیفیت محصولات چاپ شده نخواهد داشت. توصیه ما این است که عکس ها با کیفیت و مطابق با قوانین فایل های ارسالی در مجموعه دارنیال فرستاده شود.

·        در بعضی از سفارشات ممکن است به دلیل کم بودن وضوح عکس ارسالی از طرف مشتری یا اجرای تصاویر با جزئیات بالا روی سفارشات با سایز کوچک ، جزئیات از کیفیت کمی برخوردار شوند لذا بهتر است قبل

·         شرایط فایل ارسالی:   لطفا فایل ها وتصاویر خود را جهت تسریع کار با فرمت عکس و با کیفیت بالا ارسال بفرمایید.(چنانچه خود عکاسی می کنید در مورد نور پردازی دقت بیشتری داشته باشید،اگر در آتلیه عکس گرفته اید از آتلیه بخواهید عکسرا برایتان ارسال کند.) چنانچه فایل ارسالی شما بصورت لایه باز باشد یا به اصطلاح قابل تغییر باشد و یا با فرمت های تخصصی نرم افزارهایی گرافیکی همچون illustrator ،  coreldraw و یا فتوشاپ ارسال شود امکان جابجایی لایه ها و یا تغییر رنگ و یا هرمشکلی وجود دارد که عواقب این کار به عهده سفارش دهنده می باشد.

·        در زمان چاپ سفارش تیراژ بالا اگر نسبت به کیفیت سفارش خود و یا میزان تلورانس رنگی عکس خود بسیار حساس می باشید ، قبل از چاپ نهایی تیراژ بالا ابتدا یک نسخه آزمایشی سفارش دهید و در صورت تایید میزان کیفیت و تلورانس رنگی آنگاه اقدام به سفارش در تیراژ بالا کنید. در غیر اینصورت مجموعه دارنیال هیچ گونه مسئولیتی در قبال حجم بالای تیراژ نخواهد داشت.

·        برای شستشوی تیشرت هایی که به روش لیبلی چاپ می شوند دقت شود که تا ۲ هفته پس از چاپ تیشرت را نشورید و پس از گذشت این زمان در صورت تمایل به شستن ، تیشرت را برعکس کنید و سپس با دست و آب سرد نسبت به شستن تیشرت ها اقدام نمایید.